Mr Tourette och jag - för ovanlighetens skull.

onsdag 27 mars 2024

Arne Larsson

Presidenten för Rotary International, skotten Gordon McInally, har som tema och önskemål att Rotary, 2023 - 2024, ska prioritera att stödja arbetet för psykisk hälsa. Den 2/5 bjuder Vänersborg Aurora Rotaryklubb, in till en kväll med Pelle Sandstrak som föreläsare och musik med Flexible Strings. Pelle Sandstrak är också känd som Mr ’Tourette och hans böcker ”Mr Tourette trilogin” ska filmatiseras. Han berättar med absurd humor och gravt allvar om sina erfarenheter. Han kommer att ge dig värdefulla stördhetstips för att kunna släppa det ingrodda vanlighetstänkandet. Intäkterna från kvällen går oavkortat till organisationen Suicide Zero, som också finns på plats under kvällen. Biljetter kan köpas via Swish, här på vår hemsida eller på Visit, Vänersborg (endast via Swish). Ange ditt namn när du swishar. Biljetter kan också köpas via medlemmar i Vänersborg Aurora Rotaryklubb..